Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego, na terenach skarbu państwa, a także miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego
Uwaga.
W sekcji Załączniki - "Wszystkie załączniki" zostały zaktualizowane. Dodano pliki po modyfikacji. Paczkę należy pobrać jeszcze raz.
Numer ogłoszenia: 71476 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 31053 - 2016 data 24.03.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, fax. 091 3178900.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2).
- W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.
- W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: ZAŁACZNIK.
- W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie miejskich i pozamiejskich pasów drogowych dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Polickiego. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
- W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie miejskich i pozamiejskich pasów drogowych dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Polickiego. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
Police: Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego, na terenach skarbu państwa, a także miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego
Numer ogłoszenia: 31053 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego, na terenach skarbu państwa, a także miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych Powiatu Polickiego, na terenach skarbu państwa, a także miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 części: Część I - Sprzątanie miejskich i pozamiejskich pasów drogowych dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Polickiego Część II - Sprzątanie terenów skarbu państwa na terenie Powiatu Polickiego Część III - Sprzątanie miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy i polegać mogą na utrzymaniu w czystości dodatkowych odcinków dróg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu odpadów na terenie Powiatu Polickiego wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług w zakresie utrzymania czystości, o wartości co najmniej: dla I części zamówienia - 200 000,00 zł brutto każda, dla II części zamówienia - 10 000,00 zł brutto każda, dla III części zamówienia - 10 000,00 zł brutto każda.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: CZĘŚĆ I: 1. samochodem ciężarowym - min. 1 szt., lub ciągnikiem z przyczepą do zbierania i wywozu odpadów z terenu, który będzie używany do wywiezienia zebranych zanieczyszczeń, 2. zamiatarką uliczną - min 1 szt., 3. zamiatarką chodnikową - min 1 szt., CZĘŚĆ II: samochodem ciężarowym - min. 1 szt., lub ciągnikiem z przyczepą do zbierania i wywozu odpadów z terenu, który będzie używany do wywiezienia zebranych zanieczyszczeń CZĘŚĆ III: samochodem ciężarowym - min. 1 szt., lub ciągnikiem z przyczepą do zbierania i wywozu odpadów z terenu, który będzie używany do wywiezienia zebranych zanieczyszczeń
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (zaleca się wykorzystanie formularza stanowiącego załącznik nr 2.1, 2.2 i 2.3 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na swoim formularzu, musi on zawierać wszystkie elementy zawarte w załączniku nr 2.1, 2.2 i 2.3 do SIWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach; Wydział Komunikacji ,Transportu i Dróg, pok. 2 ul. Tanowska 8, 72-010 Police;.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. nr 23 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie miejskich i pozamiejskich pasów drogowych dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Polickiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie miejskich i pozamiejskich pasów drogowych dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Polickiego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie terenów skarbu państwa na terenie Powiatu Polickiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie terenów skarbu państwa na terenie Powiatu Polickiego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
-
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Agnieszka Jaguszewska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Sadowski |
Data wprowadzenia: | 2016-03-24 15:14:52 |
Opublikował: | Adam Sadowski |
Data publikacji: | 2016-03-24 15:16:49 |
Ostatnia zmiana: | 2016-03-30 14:02:05 |
Ilość wyświetleń: | 3790 |