Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę dróg powiatowych Powiatu Polickiego
Numer ogłoszenia: 151750 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 150494 - 2014 data 06.05.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, fax. 091 3178900.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.5).
- W ogłoszeniu jest: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: 1) w części I na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN, 2) w części II na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, 3) w części III na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, 4) w części IV na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN.
- W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: 1) w części I na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN, 2) w części II na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, 3) w części III na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, 4) w części IV na kwotę nie mniejszą niż 800 000 PLN.
Police: Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Polickiego.
Numer ogłoszenia: 150494 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Polickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Polickiego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części: Część I - Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3920Z Dołuje - Przecław, w miejscowości Będargowo - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiar robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Część II - Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3936Z ul. Piłsudskiego w miejscowości Police - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, przedmiar robót stanowi załącznik nr 7a do SIWZ. Część III - Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923Z Szczecin - Warnik, na odcinku Szczecin - Stobno - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, przedmiar robót stanowi załącznik nr 7b do SIWZ. Część IV - Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3914Z Szczecin - Police, ul. Wojska Polskiego w Policach - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiar robót stanowi załącznik nr 7c do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy i polegać mogą na wykonaniu regulacji studni i wpustów nie wymienionych w przedmiarze robót oraz ewentualnym remoncie chodników
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje tego warunku, ocena jego spełniania dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagane jest przedstawienie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykonanie: 1) w części I minimum 2 najważniejszych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tzn. budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych) i wartością, tj. każda powyżej 50 000,00 zł (brutto), 2) w części II minimum 2 najważniejszych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tzn. budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych) i wartością, tj. każda powyżej 1 000 000,00 zł (brutto), 3) w części III minimum 2 najważniejszych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tzn. budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych) i wartością, tj. każda powyżej 200 000,00 zł (brutto), 4) w części IV minimum 2 najważniejszych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem (tzn. budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych) i wartością, tj. każda powyżej 500 000,00 zł (brutto).
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje tego warunku, ocena jego spełniania dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane (branża drogowa) oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zawierające informację o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej członka izby samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym w branży drogowej na proponowanym stanowisku kierownika budowy
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: 1) w części I na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN, 2) w części II na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN, 3) w części III na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, 4) w części IV na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty (zaleca się wykorzystanie formularza stanowiącego załącznik nr 2, 2a, 2b i 2c do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na swoim formularzu, musi on zawierać wszystkie elementy zawarte w załączniku nr 2, 2a, 2b lub 2c do SIWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2) Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1) zmiana kierownika robót budowlanych, 2) zmiana harmonogramu rzeczowo finansowego, 3) zmiana producenta materiałów lub urządzeń - bez pogorszenia ich parametrów, 4) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 5) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do kosztorysu ofertowego o ile nie powodują wzrostu wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w § 7 ust. 1 - pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 6) zmiany są nieistotne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powait.policki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach Wydział Komunikacji ,Transportu i Dróg, pok. nr 3 ul. Tanowska 8, 72-010 Police.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. nr 18 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3920Z Dołuje - Przecław, w miejscowości Będargowo.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3920Z Dołuje - Przecław, w miejscowości Będargowo - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiar robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3936Z ul. Piłsudskiego w miejscowości Police.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3936Z ul. Piłsudskiego w miejscowości Police - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, przedmiar robót stanowi załącznik nr 7a do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923Z Szczecin - Warnik, na odcinku Szczecin - Stobno.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3923Z Szczecin - Warnik, na odcinku Szczecin - Stobno - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, przedmiar robót stanowi załącznik nr 7b do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3914Z Szczecin - Police, ul. Wojska Polskiego w Policach.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 3914Z Szczecin - Police, ul. Wojska Polskiego w Policach - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiar robót stanowi załącznik nr 7c do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki (27) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Adam Sadowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Sadowski |
Data wprowadzenia: | 2014-05-06 10:17:14 |
Opublikował: | Adam Sadowski |
Data publikacji: | 2014-05-06 10:19:52 |
Ostatnia zmiana: | 2014-05-07 08:07:09 |
Ilość wyświetleń: | 4057 |