Realizacja projektu technicznego założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenach powiatu polickiego z wyłączeniem miasta Police (Etapy Północ i Południe) w zakresie stabilizacji w terenie projektowanych punktów osnowy.
Police: Realizacja projektu technicznego założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenach powiatu polickiego z wyłączeniem miasta Police (Etapy Północ i Południe) w zakresie stabilizacji w terenie projektowanych punktów osnowy
Numer ogłoszenia: 202423 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu technicznego założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenach powiatu polickiego z wyłączeniem miasta Police (Etapy Północ i Południe) w zakresie stabilizacji w terenie projektowanych punktów osnowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych i kartograficznych mających na celu realizację Projektu założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenach powiatu polickiego z wyłączeniem miasta Police (Etapy Północ i Południe) w zakresie stabilizacji w terenie projektowanych punktów osnowy. Realizacja Projektu technicznego założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenach powiatu polickiego z wyłączeniem miasta Police (Etapy Północ i Południe) stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, w zakresie stabilizacji w terenie projektowanych punktów osnowy obejmuje następujące etapy: - stabilizacja w terenie punktów osnowy, - określenie współrzędnych X i Y zastabilizowanych punktów, - wykonanie opisów topograficznych i zdjęć fotograficznych zastabilizowanych punktów, - opracowanie dokumentacji technicznej z tych prac (w tym zawiadomień o oddaniu znaku pod ochronę), przygotowanie danych niezbędnych do aktualizacji Banku Osnów (w programie GEO-INFO). Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi, normami prawnymi oraz zaleceniami Zamawiającego. Opisy topograficzne punktów osnowy należy sporządzić w sposób umożliwiający ich wprowadzenie do Banku Osnów w formacie .gif lub .tif lub .jpg. Sposób wykonania opisów i zdjęć w formie numerycznej oraz nazewnictwo i format plików należy ustalić z Zamawiającym. Dostarczyć pliki wsadowe do aktualizacji Banku Osnów w formacie .giv. oraz .xls. Wszelkie uzgodnienia dotyczące zasilenia bazy osnów należy prowadzić z administratorem systemu wskazanym przez Zamawiającego. Numerację nowo założonych punktów należy ustalić z Zamawiającym. Wszystkie odstępstwa od projektu wymagają uzgodnień pisemnych z Zamawiającym. Zakres terenowy przedmiotu zamówienia Województwo zachodniopomorskie, powiat policki: - Ilość nowo zaprojektowanych reperów ziemnych - 128 - Ilość nowo projektowanych reperów ściennych - 103 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje tego warunku, ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca winien wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum jednej usługi polegającej na założeniu lub modernizacji szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej (3 klasy) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje tego warunku, ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca winien wykazać się, że dysponuje, co najmniej jedną osobą do wykonania zadania posiadającą zgodnie z art. 43 pkt. 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287) uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary podstawowe i co najmniej jedną osobą do wykonania tego zadania posiadająca zgodnie z art. 43 pkt. 1 ww. ustawy uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca winien wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 tys. zł. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia takiego dokumentu, z którego wynika fakt jego opłacenia lub jeżeli jest on opłacony przelewem - wykonawca jest zobowiązany dołączyć kopię przelewu.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 3. oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień zawodowych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ); 4. w przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca musi złożyć w ofercie oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnej zmiany w umowie w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach, Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, 72-010 Police, ul. Kresowa 32,32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 08:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. nr 18 (kancelaria urzędu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki (8) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Adam Sadowski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Adam Sadowski |
Data wprowadzenia: | 2012-09-20 14:17:00 |
Opublikował: | Adam Sadowski |
Data publikacji: | 2012-09-20 14:27:34 |
Ostatnia zmiana: | 2012-09-20 14:27:39 |
Ilość wyświetleń: | 3282 |